Adidas’ın yeni reklam filmi; “All In” Adidas 3D Projection teknolojisi ile yapılan video oldukça beğeni topladı.

Hayalet futbolcular,patlayan futbol topu,akrobasi yapan bisiklet…Adidas’ın yeni videosunda her türlü farklılık mevcut.

yalıspor

İspanyol devi Real Madrid’in 2011-2012 sezonundaki yeni formaları basına tanıtıldı. Yeni formaların bugünden itibaren satışa sunulacağı açıklandı. Adidas’dan yapılan açıklamada yeni formalar hakkında, “Yeni Real Madrid formaları ipeksi yapısı ve ağır başlı yapısıyla dikkat çekiyor.

yalıspor adidas
Adidas logosu ve klasik üç çizginin altın renginde olması, ancak futbol tarihinde büyük başarılar yaşamış böylesine büyük bir kulüp için yakışırdı.” ifadeleri kullanıldı.

Adidas Originals by Originals İlkbahar/Yaz 2011 Koleksiyonu, orijinalliği kutlamaya devam ediyor.



“David Beckham ve J. Bond”, “Jeremy Scott” ve “Kazuki”, “her şey ikonik” sloganından yola çıkarak, sokak modasını yeniden yorumladı ve adidas Originals by Originals İlkbahar/Yaz 2011 Koleksiyonu için birbirinden özel, üç farklı yeni seri hazırladı.

İlkbahar/Yaz 2011 Originals by Originals Koleksiyonu’ndaki; Jeremy Scott, Kazuki ve David Beckham’ın James Bond ile birlikte tasarladığı David Beckham by James Bond serilerindeki adidas imzasını taşıyan tekstil ürünleri ve ayakkabılar “her şey ikonik” sloganı ile her tasarımcının kendine özgü yorumlarını yansıtıyor.

David Beckham ve James Bond’dan, ‘’Büyük Kaçış’’ filminden ilham alan bir seri

David Beckham ve James Bond’un tasarımlarında “The Great Escape” (Büyük Kaçış) filmindeki kıyafetlerin stilinden etkiler gözleniyor. Pamuklu kumaşlar ile İtalyan spor giyim modası ve klasik görünümlü Amerikan spor giyim tarzı karışımını sunan bir tarz ortaya çıkıyor. Koleksiyonun en dikkat çeken ürünleri arasında, adidas logosu taşıyan klasik sweat pantolonların yanı sıra, İtalyan yününden klasik ceketlerden esinlenerek ve kapüşon ve fermuar eklenerek oluşturulan spor ceketler bulunuyor.

3 bant işlemeli ipek cep mendilleri ve koyu lacivert veya gri renkli takım pantolonu günlük giyim için ideal. Koleksiyonun tekstil ürünleri ile kombine edilebilecek ZX 800 DB ve üzerindeki L.F.O.D yani; ‘’Live fast or die’’baskısıyla dikkat çeken ayakkabılar yeni sezonun gözdeleri olmaya aday.

Erkekler, Jeremy Scott ile askeri tarza hazır olsun

Jeremy Scott’ın, çok beğendiği klasik adidas silueti etrafında oluşturduğu eğlenceli ve esprili tasarımları ilk defa hem erkeklerin hem de kadınların ilgisini çekti. Koleksiyonda, grafik baskıların yanı sıra ‘’Firebird Track Suits’’, ‘’French Fries’’ ve ‘’Boot Stomp’’ gibi bilinen tasarımlar öne çıkıyor.

Jeremy Scott’un kadınlar için de son derece feminen yorumları var

Serideki düğmeli elbise ve tamamlayıcısı düğmeli ceket kadınlara son derece feminen bir görünüm sağlarken, koleksiyonda dikkat çeken ürünlerin başında yer alıyor.

Kazuki’den sokak modasına, Japon gelenekleri ile harmanlanmış modern yorumlar
Seride, İngiliz müzisyen Ian Brown için, kendi yorumu alınarak hazırlanan ZX ADV spor ayakkabı, Kazuki’nin arkadaşı olan Japon çiçek sanatçısı Azuma’nın tasarımlarını yansıtan yaka kısmı çiçek desenleriyle süslü ceket ve baskılı t-shirtler dikkat çekiyor. Klasik Stan Smith’lerin bir Japon mücevher markası olan Jam Home Made işbirliği ile özel tasarım zımbalarla güncellenmiş versiyonu Kazuki tutkunlarının beğenisine sunuluyor.

adidas Originals by Originals Koleksiyonu, farklı serilerin toplamı olarak 70 adete yakın ürünle sevenlerinin karşısına çıkıyor. Bu yaratıcı ortaklıkları, ürünler üzerindeki adidas Originals ve ilgili tasarımcıların logoları temsil ediyor.

 

 

 

Kaynak

Adidas, NBA’in 2011 en değerli oyuncusu seçilen Derrick Rose ve basketbolun diğer yıldız oyuncuları için tasarladığı, sadece 278 gram ağırlığı ile dünyanın en hafif basketbol ayakkabısı olan adizero CrazyLight’ı, basketbol tutkunlarının beğenisine sunuyor.


278 gr ağırlığıyla devrim yaratan adizero CrazyLight, en yakın rakibinden yüzde 15 daha hafif olması sayesinde oyuncuların sahadaki performansını artırmasına yardımcı olarak, basketbol ayakkabılarında standartları yeniden belirliyor.

Derrick Rose : “adizero CrazyLight şimdiye kadar giydiğim en hafif basketbol ayakkabısı”

Chicago Bulls’un yıldız oyuncusu Derrick Rose hafif ayakkabıların bir sporcuyu daha hızlı yaptığını ve hızın basketbol sahasında önemli olduğunu belirterek, sözlerine şöyle devam ediyor: “adizero CrazyLight şimdiye kadar giydiğim en hafif basketbol ayakkabısı ve şüphesiz sahada daha hızlı olmamı sağlayacak. ‘’

Daha hızlı olmak, daha iyi bir performans sergilemek ve daha yükseğe sıçramak isteyen basketbolcuların tercihi

Diğer basketbol ayakkabılarının hiçbirinin yeni adizero CrazyLight ile karşılaştırılamayacağını belirten adidas Global Basketbol Başkan Yardımcısı Lawrence Norman, adizero CrazyLight’ ın basketbolda devrim yaratacak bir ayakkabı olduğunu ifade ederek, “adizero CrazyLight son derece hafif bir tasarım. Bu ayakkabıyı, sahada daha hızlı olmak, daha yükseğe sıçramak ve daha iyi performans sergilemek isteyen oyuncular için geliştirdik. NBA’ den Avrupa basketboluna dünyanın tüm basketbolcuları, daha hızlı olmalarına yardımcı olacak yeni adizero CrazyLight’ı istiyor. adizero CrazyLight şimdiye kadar hiçbir basketbol ayakkabısının sağlamadığı hız ve performansı sağlıyor” diyor.

Yeni iskelet yapısı ile çok özel

adizero CrazyLight 1mm’den daha ince olan ve sentetik kumaş tabana kesintisiz bağlanan yeni SPRINTWEB iskelet yapısına sahip. Böylece ağırlık önemli ölçüde azalıyor ve ayağa daha fazla destek ve güç sağlanıyor. Ayakkabı tabanında kullanılan materyallerin ağ şeklindeki düzeni, her türlü harekette oyunculara optimum destek vermek için yatay ve dikey güç sağlıyor.

360 derece havalandırmalı konfor

Maksimum ağırlık azalması, enerji geri dönüşü ve hareket kontrolü sağlamak için SPRINTFRAME özelliğine sahip topuk koruyucu ve TORSION SYSTEM birbirine bağlanıyor. Seri hareketler esnasında oyuncuları desteklemek için her bağcık deliği yük taşıyor ve ilgili ağ şeridine bağlı bulunuyor. Üst kısım, ağırlığı azaltmak ve oyunculara yaklaşık 360 derece havalandırmalı konfor sağlamak amacıyla yarı şeffaf sentetikten meydana geliyor.

Bugün Hollanda’nin altini üstüne getirdik ve sonunda formalarimizin üretildigi, tasarlandigi Nike fabrikasina vardik. Hilversum sehrine daha önceden bilgi vesaire almak için gitmek istemistim ve nihayet gidebildim. Müthis bir gün geçirdim orada. Aslinda dünden yazmak istemistim böyle bir süpriz ile karsiniza çikacagimi, ama olsun. Iste yasadiklarim…

Güne süpriz bir gelisme ile basladim. Oturdugum sehir Tiel, Tiel-Utrecht arasi trenlerinde ariza varmis, bu demek oluyordu ki otobüs ile gitmem gerekecek ve yolculugum en az 1 saat daha fazla zaman alacakti. Buna da eyvallah diyerek yolumuza devam ettik. Daha sonra Utrecht, ve oradan da Hilversum’a vardik. Hilversum istasyonunda çikar çikmaz karsimiza bi tabela çikti; Nike’in Swoosh logosu, altinda Nike’in bu devhasa fabrika ve bürolarinin nerde oldugunu gösteren isaretler.

O an içimi zaten bi heycan aldi. Takip ettigimiz isaretler bizi önce Nike ‘in tesislerine götürdü. Aldigimiz bilgilere göre Hollanda milli takimi da zaman zaman antrenmanlarini burda gerçeklestiriyormus.
Biraz ilerledik ve karsimiza bizi ‘ Welcome ‘ ile karsilayan bi tabela gördük.

 


‘ Oyun ‘ kurallarimiza uyunuz diyorlardi kendisi bizlere.
Burada ya düz gidip store’a ulasacaktik yad a sol yapip her seyin döndügü yere gidecektik. Haliyle sola gitmeyi tercih ettim. Meydan’a çiktik ve karsimiza önce Eric Cantona’nin ofisi çikti. Herhalde sirf isim kullanilmistir diyecektim ki camlardan görünüyordu kendisi. Çalisanlar ile görüsmekteydi. Nike ‘in gelecek projelerini mi görüsüyorlardi acaba ?


Bayraklar asiliydi, Nike’in olmazsa olmaz ikonu Ronaldo çikti karsimiza.

Öncelikle bunlar çekti tabii ilgimizi, ama daha sonra farkina vardik ; girilmesi yasak bi yere girmisiz. Bu resimleri çekerken karsimda güvenlikçiyi buldum. Kibarca uzaklasmamizi istiyordu. Uzaklardan geldigimizi söyleyince yumusadi kendisi. Daha sonra gezdirmeye basladi bizi. Kötü olan ise telefonumuzu cebimize sokmamizi istedi, ki resim çekmeyelim..
Bize normalde davet ile içeri girildigini söyledi. Öyle ki, KNVB ( Hollanda futbol federasyonu ) yetkilileri henüz yeni ayrilmisti oradan. Biz güvenlikçiyle iyi bir muhabbete koyulunca kendisi bizi içeri aldi, sagolsun. Bizi giriste bekletti ve daha sonra sag tarafimizda duran bir koridordan yürüttu. O an içim gitti.

FC Barcelona, Manchester United, Arsenal , Celtic ve niceleri.. Hepsinin ayri ayri ofisleri vardi. Içinde ise çalisanlari, tasarimcilari , üretim asaminda olan formalari ve diger ekipmanlarinin ilk örnekleri karsimiza çikiyordu. Çok konstantre çalisiyorlardi, halbuki gelecek sezon için hersey hazirdi zaten. Ögrendik ki iki sezon sonrasi hazirlaniyormus*_*. Yani 12 – 13 sezonu formalari, ekipmanlari vesaire tasarlanmisti bile. Tabii bunlari bize göstermekten kaçindilar, zaten davetli de degiliz, ne haddimize.

Odalari tek tek geçerken aklimda acaba Galatasaray ‘ imiz için özel yapilan bir ofis yahut oda var midir diye düsündüm. Koridorun sonuna yaklasmistik ki o asaletli logo’muz kapinin üzerinde. Sasirdim tabii, henüz Nike’a yeni dahil olan Galatasaray’imiza özel bi yer ayrilmis. Girmek istedik ama içeriye almiyorlar, camlardan görüldügü kadar bakabiliyorum. Yeni parçali formamiz ( 2) , bir polo ve bilgisayar arkasinda çalisan kisileri görebildim sadece.

Parçali formadan iki tane vardi. Zaten pek göremiyodum camdan dolayi, fakat birisinin sari-kirmizi digerinin ise kirmizi-sari oldugunu görebildim. Polo ise Nike’in gelecek sezon için hazirladigi antrenman ürünlerinden bi tanesiydi. Bakinirken güvenlikçi zaten bizi götürmek istedi oradan. O anda odadan Hollandali bir adam çikti. Kendisi tasarimcimiz ya da herseyi elden geçiren kisilerden biriydi heralde. Merak ile kendisine soru yöneltip yöneltemeyecegimi sordum. O da hosgörü ile tabii dedi.

3 forma hazirlandi dedi bana. Klasiek dedi, yani parçali olsa gerek. Away beyaz ve alternatief siyah dedi. 4th varmi dedim, cevap vermedi baska bir konuya daldi. Bir kaç hafta önce yöneticiler gelmis bakmaya. Benim ilgimi çeken ise su oldu: söyledigine göre formalar bir çok kez tekrar tekrar tasarlanmis. Yönetim begenmemis sanirim. En çokta parçali. Daha fazla bilgi vermek istemedi ve kendisi uzaklasti yavastan. Son söyledigi formalarin begenilecegi yönündeydi. ‘ Forza Galatasaray hé ‘ dedi gülerek ve uzaklasti yanimizdan. Güvenlikçinin yüzünden anlamistim ki, o da bizim artik gitmemizi istiyor. Tesekkür ettik ve gittik.

Dönmek gerekti artik.
Size su kadarini söyleyeyim, Nike acayip is çikarmis. Hersey çok kaliteliydi. Parçali forma ile ilgili bir kaç süphem olsa dahi. Formalarimizin gerçekten güzel olacagindan süphem yok.
Çok güzel bir tecrübeydi.

 

 

 

Kaynak

FIFA’da yaşanan rüşvet skandalının etkisi büyümeye başladı. Yıllardır FIFA ile sponsorluk anlaşması bulunan dev markalar yaşanan karmaşanın bir an önce çözülmesini istiyor.

Muhammed bin Hamman’ın seçimlerden çekilmesinden sonra FIFA’daki şike krizi etkisini göstermeye başladı. Adidas’ın basın sözcüsü yaptığı açıklamada “Uzun süredir FIFA ile başarılı bir ilişkimiz var. 2014 Dünya Kupası’nın resmi sponsoru biz olacağız. Ama şu an kamuoyunda olumsuz ve negatif bir hava var. FIFA’nın sorunlarını çözmesi hem bizim gibi birlikte çalıştığı şirketleri hem de futbolu rahatlatır” dedi.

Adidas’ın bu açıklamasından sonra Coca-Cola’da yaptığı açıklama ile gelişmelerden duyduğu kaygıyı dile getirdi. Firmanın basın sözcüsü yaptığı açıklamada “Yaşananlar spor için ve bizim için çok olumsuz. FIFA’nın bu durumu kısa sürede çözmesini bekliyoruz” dedi.

FIFA başkanı Sepp Blatter, yaşananların abartıldığını, ne futbolun ne de FIFA’nın bir krizin içinde olduğunu söyledi.

 

 

Kaynak