İnce ve fit bacaklar çoğu kişinin hayali olsa gerek. Tabii buna ulaşmak biraz özverili çalışma gerektiriyor. Yağlanmanın en çok olduğu bölgelerden birisi olan bacağı inceltmek için ilk defa böyle hareketler yapacaksanız pek de kolay olmayacak. Bacak inceltme hareketleri başlangıçta biraz yorucu olacak, sıkılacaksınız biliyoruz. Bacak inceltme için bir kaç hafta sabredip alıştıktan sonra hem yorgunluğunuz azalacak hem de karşılığını aldığınızı görünce daha bir hevesli çalışacaksınız.

Kim güzel ve fit bir vücuda sahip olmak istemez ki?

Bacak İnceltme Hareketlerinin Faydaları

Sağlıklı ve güçlü bir bacağa sahip olmanız, size normal hayatınızda da yardımcı olacak. Yaptığınız bir yürüyüşte, çıktığınız bir merdivende hatta yüzerken bile kendinizi mutlu hissedebileceksiniz. Çabuk yorulmayacak ve şıklığınızı perdeleyen yağ sorunundan uzak bir şekilde, fit bir bacakla giydiğiniz kıyafetler daha uyumlu olacak. Hatta çevrenize göre bir adım öne çıkacak, pozitif geri dönüşler ile kendinizi daha bir motive hissedecek ve günlük planlarınızı gülümseyerek özgüvenli bir şekilde yapabileceksiniz.

Peki, o kadar bahsettik; nedir bu bacak inceltmenin sırrı? Ya da sır mı yoksa planlı ve programlı bir çalışmanın sonucu mu? Gelin ince bacaklara sahip olmanın aslında sır olmadığını aşağıdaki yazımız ile görelim.

Bacak İnceltme Hareketleri Nelerdir?

1) Kardiyo

Kardiyo, farklı hareketleriyle birlikte yağ yakımını öncelik olarak tutmakta, kalp ritminin üzerine çıkıp kalp ritmini arttırarak kalori yakılmasını sağlamaktadır. Yağ yakımın yanında performans arttırıcı özelliği sayesinde diğer bacak inceltme hareketleri çok daha kolay olacak.

2) Squat

Squat da kardiyo gibi herhangi bir maddiyata gerek duymadan yapılabilmektedir. Evde rahatlıkla yapabileceğiniz bu spor, bacaklarınızı inceltme konusunda size yardımcı olacak, bacaklarınızı güçlendirecek ve aynı zamanda kalça kaslarınızı geliştirerek fizyolojik durumunu da iyileştirecektir.

3) Step Up

Ön bacak kaslarını, kalça kaslarını ve karın kaslarını tek bir hareket ile çalıştırmak mümkün. Bir kutu, sandalye veya üstüne çıkabileceğiniz yükseklikte sağlam bir cisim yardımıyla ağırlık kullanarak veya kullanmadan yukarı çıkıp inmeniz gerekmektedir. Televizyon izlerken ya da müzik dinlerken.. Nasıl keyif alacağınız size kalmış.

4) Lunge

Step Up gibi üç kası da çalıştıran bu hareket farklı şekillerde yapılabilmekte. İleriye, geriye veya yana doğru yapılabilir, hatta ağırlık alarak da kalori yakımını hızlandırabilirsiniz. Ayağı bir adım ileriye atarak gerdirip, tekrardan başlangıç pozisyonuna geldikten sonra bu sefer diğer bacağın yapılması ile hareket tamamlanır.

5) Bridge

Bacak inceltme yanında karın bölgesini de güçlendirerek düz olmasını isteyenler için çok basit bir hareket. Gereken tek şey temiz bir zemin, gerisi sizde bitiyor. Bacakları hafif kırarak sırt üstü uzandıktan sonra kalçayı yukarı doğru kaldırıp indirmeyle hareket tamamlanmakta. Nefes kontrolünü yapmayı unutmayın, zorlanırken nefes alıp veriyoruz.

6) Fire Hydrant

Özellikle karın kasları için yapılan bu hareket üst bacaklar için de etkili olmasıyla bacak inceltme hareketleri arasında yerini almakta. İnce bacak sahibi olurken aynı zamanda fit bir vücuda da sahip olmak isteriz, değil mi? Dizleri 90 derece açıyla tutarak ellerimizi yere koyuyoruz, sonrasında ayağımızı paralel şekilde kaldırıyoruz.

Unutmayın, beslenme ve egzersizler bacak inceltme konusunda kesin sonuca ulaştırmak için yeterli değil, önemli olan düzenli ve doğru yapmak. Vücut anatomilerimiz farklı olduğundan hızlı sonuç almak kişiden kişiye göre değişebilir. Motivasyonunuzu kaybetmeden düzenli sporunuzu yapın, gerisi kendiliğinden gelecektir.

Bacak inceltme hareketlerini yaparken ihtiyacınız olacak kadın ürünlerine buraya, erkek ürünlerine de buraya tıklayarak sitemizden ulaşabilirsiniz.

Bunları da beğenebilirsin